Ciaobellas

Startade en ny blogg, lade ner min tidiagre hemska fula en. Kändes då verkligen som om jag behövde nåt nytt och fräscht u know ? I minn förra blogg var jag trista Emma som skrev nåra meningar per dag om tråkiga händelser eller satt typ en blid på en fin t-shirt. Icke mer! Jag ska fan vara ärlig nu och använda bloggen som en sorts dagbok var jag skriver allt jag tycker! 
Någon Kissie nr 2 blir jag knappast men joo, en snäll flicka är jag inte direkt...

Ok, så vem är jag, sådär snabbt?

- EMMY (Emma heter jag men kalla mej gärna Emmy hörrni)
- FINSK (tyvärr, skulle då gärna vara typ från Miami)
- 15 ÅR ( -.- jaaa vilken fjortis jag är. Man säger inte fjortis i Finland btw man säger lissu eller pissis, haha)
- BRUNETT (färgat iofs men min riktiga hårfärg är ändå brun. Har som plan att go for blonde nångång i mitt liv dock)
- BITCH (eller så inte? Jag är snäll men talar en massa skit . Tyvärr, men det gör livet roligare)
- HA-ROLIGT-SÅ-LÄNGE-DU-ÄR-UNG-TYP (festa ni vet. Jag är ingen dricka varje freda-kasta upp på mattan-må sämre en skit nästa dag-människa men jag är ingen moraltant heller. Let's leave it at that.)
- TRÖTT (klockan är ju kvart över ett på natten. Jag hittar inte på mer ! Ciao bellas.

Puss, 
Emmy <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

vi e ganska lika.. ;D

2009-07-24 @ 16:16:31
URL: http://thefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0